İPTAL & İADE & DEĞİŞİM

 

Hasarlı Ürün

Sipariş ettiğiniz ürünün hasarlı çıkması halinde kargo görevlisi yanınızda ise tutanak tutturmanızı, yanınızdan ayrıldı ise şubeyi geri arayarak tutanak tutturmak için geri çağırmanızı rica ederiz. Bu sırada “canlı destek” bağlantısından bize ürününüzün hasarlı çıktığı ile ilgili bilgilendirme yapmanızı rica ederiz. Eğer yeni bir ürün talebinde bulunmak istemiyorsanız ürünün tarafımıza ulaşması ile birlikte ürün tutarı alışveriş sırasında kullandığınız kredi kartına eksiksiz olarak iade edilecektir. Kargo ücretleri tarafımızdan karşılanmaktadır.

Ürünler paketlenmeden önce tarafımızca kontrol edilmektedir. Bu sebeple ürünün kutudan hasarlı çıkması halinde tutanak tutulması gereklidir. Tutanak tutturulmaması durumunda ürünün iadesini kabul edemeyeceğimizi bilmenizi isteriz.

Kupecim.com.tr'nin satışını yapmakta olduğu ürünler, siz değerli üyelerimize ulaştırılmak üzere paketlenmesi anında hasar kontrolünden geçmektedir. Hiçbir hasarlı ürünün tarafımızdan gönderimi sağlanmamaktadır.

Fakat niteliği itibariyle bazı hassas ürünlerde, direkt taşıma esnasında düşürülmesinden kaynaklı veya kargo yüklemesinden kaynaklı hasarlar olabilmektedir. Bu tip durumda yapmanız gereken siparişinizin kargo görevlisi tarafından size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda Hasar Tespit Tutanağı hazırlatmanız gerekli ve önemlidir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmenizi istediğimiz bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.

Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı alamaz iseniz bize bilgi vermenizi rica ederiz.

Tarafımıza ulaşan ürünün işlemi değişim ise tedarikçi firmanın stoklarına bağlı olarak, iade ise yetkili servisin vereceği rapora bağlı olarak, onarım ise yine yetkili servisin onarım süresine bağlı olarak değişmektedir. Kupecim.com.tr sizi mağdur etmemek için tedarikçiler ve yetkili servislere gerekli işlemleri yaparak en kısa sürede işleminizi sonuçlandırmaya çalışacaktır.
 

Aldığım Ürünü Değiştirmek İstiyorum?

Sitemizde gerçekleştirilen satışlar stoklarla sınırlı olduğu için ürün değişimi ne yazık ki yapamamaktayız. Üründen memnun kalmamanız halinde veya kargoda hasar görmüş olması durumunda değişim yapamayacağımızı, sipariş tutarınızı sadece ürün bedelinin iade edilebileceğimizi bilmenizi isteriz. Değişim talebinde bulunduğunuz ürünün sitemiz üzerinden satışı devam ediyor ise elinizdeki ürünü iade edebilir ve yeni ürün sipariş edebilirsiniz. Değişim talepleriniz iade talebi olarak değerlendirilecektir.

Hijyen kuralları gereğince, piercing, hızma ve küpelerin kargo sonrası iadesi ve değişimi yapılmamaktadır.
 

14 Günü Aşan İade Talepleri

İade etmek istediğiniz ürünün, tarafınıza teslim edilme tarihi üzerinden 14 günden fazla süre geçmiş ise, iade talebiniz tedarikçi firmaya yönlendirilecektir. Bu sebeple memnun olmadığınız ürünlerle ilgili ürünün size ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde iade talebinde bulunmanızı rica ederiz.

Hijyen kuralları gereğince, piercing, hızma ve küpelerin kargo sonrası iadesi ve değişimi yapılmamaktadır.
 

Siparişimi İade/İptal Etmek İstiyorum?

Sipariş aşamalarında bulunan adres, ödeme bilgileri vb. açıklamaları hesabım panelinizdeki sipariş özeti bölümünde görebilir ve bu kısımların düzenlemelerini gerçekleştirebilir ve bu alanlarda da düzenlemeler ile iade işlemi yapabilirsiniz.

İade Aşamaları

  • 1. Hesabım Paneli >> Siparişlerim sekmesine gidin.
  • 2. İade etmek istediğiniz siparişinizi seçin.
  • 3. Sipariş detaylarında "KOLAY İADE" sekmesine tıklayarak, iade açıklamaları bölümüne gidin.
  • 4. İade açıklamalarında sizden para iadesinin yapılacağı Banka IBAN bilgileri istenecek.
  • 5. Bilgileri girip "KAYDET VE DEVAM ET" sekmesine tıkladığınızda, iade talebiniz tarafımıza ulaşacaktır.
  • 6. İade talebinizin sonucunu Hesabım Paneli >> İade Taleplerim sekmesinden takip edebilirsiniz.

Siparişinizi kargolama sürecine girmeden önce iade etmek istemeniz durumunda yine “Canlı Destek” bölümümüzden bizlere bilgilendirme yapmanız yeterlidir. Siparişinizi iptal ederek alışveriş tutarınızı kredi kartınıza eksiksiz olarak iade edeceğiz.
Siparişinizin kargoya teslim edilmesinin ardından talep edeceğiniz sipariş iade/iptal işlemlerinizde, mail adresimiz [email protected] adresine mail atarak veya gsm numaramız 0 546 422 00 00 hattını arayarak bizleri bilgilendirmeniz gerekmektedir. Kargoya teslim edilen siparişler ile ilgili iade/iptal talebinde bulunulması halinde, siparişiniz kargo firmasından geri çağırılır. Kargonun elimize geri gelmesi ile sipariş tutarınız kargo ücreti düşülerek alışverişte kullanmış olduğunuz kredi kartınıza geri ödenir.
- İade aşamaları fotoğraflı anlatım için tıklayın

Hijyen kuralları gereğince, piercing, hızma ve küpelerin kargo sonrası iadesi ve değişimi yapılmamaktadır.
 

İade Edilen Ücret Hesabıma Ne Zaman Yansımış Olur ?

İptal veya iade ettiğiniz siparişleriniz ile ilgili ücret iadesi ürünün elimize ulaşması ile birlikte 24 saat içerisinde alışverişte kullanmış olduğunuz kredi kartına yapılır. İade işleminin yapılmasının ardından kredi kartı ekstrenizde iade tutarın görüntülenmesi bankaya bağlı olarak 3 ila 7 günü bulabilir.

Alışverişin taksitli olması ve alışveriş tarihiniz ile iade talebinizin tarihi arasında banka tarafından hesap kesiminizin yapılmış olması durumunda, banka tarafından iade tutar her ay taksit tutarında kredi kartınıza yansımaktadır. Bu durum tamamen banka tarafından kaynaklanmaktadır ve tarafımızca bu prosedür üzerinde bir değişiklik yapılamamaktadır.
 
Çerez Kullanımı

Çerez politikamız ile ilgili daha fazla bilgi almak için lütfen buraya tıkla.