SIK SORULAN SORULAR

 

Küpecim.com.tr Kimdir, Nedir?

Kupecim.com.tr, online satış web sitemiz ve sosyal medya platformlarındaki kanallarımız, 2020 yılının sonlarında kurulmuştur. Kupecim.com.tr bir Sapphire Bijuteri markasıdır. Sapphire Bijuteri 2007 yılından bu yana takı, aksesuar ve bijuteri alanlarında hizmet vermektedir. İlk önce Bursa’nın Mudanya ilçesinde başlayan ticari yaşantımız şu an Bursa Acıbadem Hastanesi karşısı FSM Bulvarı üzeri Plaza 224'te devam etmektedir.

Küpecim.com.tr’den Alışveriş Yapmak Güvenli mi?

Web sitemizde, girilen bilgilerin güvenliği açısından SSL kullanılmıştır. Kredi kartı bilgileriniz bankalara şifreli bir şekilde gönderilmekte ve web sitemizde barındırılmamaktadır.

Müşteri Hizmetlerine Nasıl Ulaşabilirim?

Müşteri hizmetlerimize 09:00 – 18:00 saatleri arasında 0 546 422 00 00 numaralı telefondan Whatsapp üzerinden ulaşabilirsiniz. Ayrıca soru, görüş, öneri ve destek talepleriniz için [email protected] e-posta adresimize mesajınızı iletebilirsiniz.

Ürünüm Ne Zaman Gönderilir?

Saat 16.00'a kadar sipariş edeceğiniz ürünler aksi belirtilmedikçe aynı gün kargoya verilir. Ürününüzün durumu ile ilgili bilgiyi üyelik sayfanızda bulunan “Siparişlerim” başlığı altından takip edebilirsiniz. Siparişinizin kargolanma süreci ile ilgili her adımda sizi bilgilendiriyor olacağız.

Ürün Mağaza Tarafından Kargoya Verilmedi, Ne Yapabilirim?

Siparişiniz, tedarik süresi içerisinde kargoya verilmezse [email protected] adresi üzerinden veya 0 546 422 00 00 numaralı telefon numarasından Whatsapp üzerinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Mağaza Siparişi Onaylamadı, Para İadesi Ne Zaman Yapılır?

İade tutarı, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak 3-10 iş günü içerisinde kartınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır.

Yapılan Para İadesini Hesabımda Göremiyorum ?

İade ya da iptal sonrasında ortaya çıkan alacak tutarınız tarafımızdan online olarak kredi kartı hesabınıza geri iade edilir. İade işleminin hesabınıza yansıması ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterebilmektedir.

Sipariş Verebilmek İçin Üye Olmak Zorunlu mudur?

Sipariş verebilmeniz için üye olmak zorunlu değildir. Ancak sitemizden hızla ve kolayca alışveriş yapabilmeniz, sipariş ettiğiniz ürünleri size özel hesabınızdan daha kolay takip edebilmeniz için üye olmanız faydalı olacaktır. Ayrıca üye olarak sitemize yeni gelen ürünlerden, kampanya ve fırsatlardan anında haberdar olabilirsiniz.

Üyelik Şifremi Unuttum, Nasıl Yenilerim?

Giriş sayfasında şifremi unuttum linkine tıklayın, karşınıza “Şifremi Unuttum” alanına e-posta adresinizi yazın. Yeni şifrenizi oluşturabileceğimiz sayfanın linkini e-posta adresinize göndereceğiz.

Kargo Bedeli Ödeyecek miyim?

100 TL ve üzeri alışverişlerinizde yurt içine kargo ücreti alınmamaktadır.

Satın Aldığım Ürünü Değiştirebilir miyim?

Sitemizde gerçekleştirilen satışlar stoklarla sınırlı olduğu için ürün değişimi ne yazık ki yapamamaktayız. Üründen memnun kalmamanız halinde veya kargoda hasar görmüş olması durumunda değişim yapamayacağımızı, sipariş tutarınızı sadece ürün bedelinin iade edilebileceğimizi bilmenizi isteriz. Değişim talebinde bulunduğunuz ürünün sitemiz üzerinden satışı devam ediyor ise elinizdeki ürünü iade edebilir ve yeni ürün sipariş edebilirsiniz. Değişim talepleriniz iade talebi olarak değerlendirilecektir. Hijyen kuralları gereğince, piercing, hızma ve küpelerin iade ve değişimi yapılmamaktadır.

Çerez Kullanımı

Çerez politikamız ile ilgili daha fazla bilgi almak için lütfen buraya tıkla.